четвер, 4 жовтня 2018 р.

На допомогу вчителю в роботі з інтерактивною дошкою

       Ви все ще думаєте, що працювати з інтерактивною дошкою складно? Боїтесь самостійно створювати інтерактивний урок та не використовуєте інтерактивні сервіси на своїх уроках?

       У кожній дитині з дитинства горить вогник цікавості і допитливості, він готовий вбирати в себе все йому ще невідоме, радіє всім своїм новим знанням і навичкам. Часто нашим уроків не вистачає тієї яскравості оповідання, щоб не охолодити, а навпаки, розпалити це прагнення. Урок повинен бути яскравим, ефектним, емоційним, а головне - продуктивним. Тільки тоді знання, передані дітям, надовго запам'ятаються, стануть міцною основою того фундаменту, на який спиратиметься все його подальше освіту.

"Скажи мені, і я забуду.
Покажи мені, - я зможу запам'ятати.
Дозволь мені це зробити самому, і це стане моїм назавжди. "
давня мудрість

  Допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій.

      Впровадження в процес навчання молодших школярів інформаційних технологій забезпечує доступ до різних інформаційних ресурсів і сприяє збагаченню змісту навчання, надає йому логічний і пошуковий характер, а також вирішує проблеми пошуку шляхів і засобів активізації пізнавального інтересу учнів, розвитку їх творчих здібностей, стимуляції розумової діяльності.
       Особливістю навчального процесу із застосуванням інформаційних технологій є те, що центром діяльності стає учень, який виходячи зі своїх індивідуальних здібностей та інтересів, вибудовує процес пізнання. Учитель часто виступає в ролі помічника, консультанта, що заохочує оригінальні знахідки, стимулюючого активність, ініціативу, самостійність.
          Які ж переваги використання інформаційних технологій на уроках ?

  • Дозволяють представити навчальний матеріал більш доступно і зрозуміло.
  • Сприяють реалізації розвиваючого навчання, проблемно-діалогічного підходу, дозволяють організувати на уроці дослідницьку діяльність.
  • Дозволяють здійснити диференційований підхід в навчанні.
  • Застосування на уроці комп'ютерних тестів, перевірочних ігрових робіт, дозволить вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу, що вивчається і своєчасно його скоректувати.
  • Високий ступінь емоційності учнів початкової школи значно стримується суворими рамками навчального процесу. Уроки дозволяють розрядити високу емоційну напруженість і оживити навчальний процес.
  • Уроки з використанням інформаційних технологій не тільки пожвавлюють навчальний процес (що особливо важливо, якщо враховувати психологічні особливості молодшого шкільного віку, зокрема тривале переважання наочно-образного мислення над абстрактно-логічним), а й підвищують мотивацію навчання.
  • Уроки, проведені використанням ІКТ в силу своєї наочності, барвистості і простоти, приносять найбільший ефект, який досягається підвищеним психоемоційним фоном учнів початкових класів при сприйнятті навчального матеріалу.
  • Корисне посилання https://prometheanworld.com.ua/gotovi-uroky-dlya-vchyteliv/

Немає коментарів:

Дописати коментар