Бінарний урок
Історія та Англійська мова
Тема:Україна – наша Батьківщина.
ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
Мета з англійської мови:
ü активізувати вивчену лексику теми;
ü активізувати навички й
уміння усного мовлення;
ü розвивати навички читання, говоріння та письма.
ü вчити учнів сприймати та
відтворювати отриману інформацію;
ü виховувати любов до рідної країни та культуру мовлення.
Мета з історії: познайомити учнів з основними подіями, пов’язаними із
проголошенням незалежності України, першими кроками розбудови держави,
визначними діячами; формувати навички самостійної роботи з текстом підручника,
роботи з історичними фактами; розвивати інтерес до вивчення історії своєї
держави; виховувати почуття поваги до державних символів та власної держави.
Поняття та терміни: акт, декларація, Конституція,
президент, референдум, Верховна
рада.
Обладнання: підручник, символи України, карта України, комп’ютер,
комп’ютерна презентація, пісня“Motherland”.
Очікувані результати
Після цього уроку
учні зможуть:
· установлювати хронологічну тривалість
і послідовність зазначених подій
та явищ, співвідносити
подію, історичне явище і століття;
· показувати на карті
території незалежної України;
· розповідати про історичних
діячів на основі
тексту підручника;
· складати запитання щодо перебігу
історичної події;
· висловлювати особисте ставлення до історичних подій, явищ і діячів, що
пропонують для вивчення.
· розповідати про Україну та національні символи Укрвїни англійською мовою
· активізують вивчену лесику теми
ХІД УРОКУ
Хід уроку
І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
1. Привітання
2. Фонетична розминка
T: Read the poem and name the words which are
connected with our topic
My native land,
The land of wonders,
Of autumn rains
And summer thunders.
The greenest hills
And magic
lakes,
The tender
breeze,
Romantic
dales
Amazing land –
My dear Ukraine.
3.Мовленнєва розминка
T:
Pupils, answer the questions:
1.Where were you born?
2.What is your native
language?
3.Name the capital of Ukraine.
5. Name the main river of
Ukraine;
ІІ. Основна частина уроку
1. Повідомлення теми та мети уроку
T: The topic of our
lesson is «Ukraine is our Motherland.
Ukraine as an independent state». Today we will speak about Ukraine, continue
to speak about our native country. You will learn new words, read the text, and do different exercises.
T:
Look at the board and read
the proverb “ East or west home
is best”. Translate it. (Відкритий мікрофон)
2. Активізація
нових лексичних
одиниць
Motherland Батьківщина
Independent незалежність
State держава
Soil грунт
A steppe степ
Generous щедрий
Hard -working роботящий
Honour повага
T: Read
the words in the correct order to make sentences
1. is/ an/ state/
Ukraine/ independent.
2. people/ Hard-working/ and/ generous/in/ Ukraine/ live.
3. got/ has / It/
soils/ rich.
4. Motherland/our/
Ukraine/ is.
Робота у групах T: Read each sentence and make
up a text:
Ukrainian people love their traditions
and keep them with great honour. (8)
We live in a rich country.(3)
We live in Ukraine. (1)
It has got rich soils, large forests,
beautiful steppes.(4)
The Dnipro is the longest river in
Ukraine. (6)
Kyiv, the capital city of our country,
is situated on it. (7)
Ukraine is an independent state. (2)
There
are many mountain, rivers and lakes in Ukraine.
(5)
Is
Ukraine an independent state?
Мотивація: Історія незалежної
держави України лише починається. Вам її і будувати, і від вас буде залежати,
якою в майбутньому буде наша держава. А для того щоб приймати правильні,
виважені, продумані рішення, потрібно краще знати історію власної держави.
Як же Україна здобула
омріяну поколіннями незалежність? На це запитання ми й дамо сьогодні відповідь
на уроці.
1. ЩО ТАКЕ ДЕРЖАВНА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ
Адже незалежність — це можливість ухвалювати самостійні
рішення без зовнішніх вказівок та наказів. Незалежність
держави для її народу так само важлива, як і свобода й незалежність кожної
людини зокрема. Ж ити у самостійній державі —
означає бути господарями у своїй країні, своєї землі, багатств, своєї долі. Це
можливість мати власні кордони і владу, що підтримує права людини, мову, освіту
та культуру.
Тож давайте зараз спробуємо з вами визначити ознаки
незалежної держави
Асоціативний кущ
2.
ЯК РОЗПОЧАЛАСЬ
ІСТОРІЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ
Протягом
багатьох століть українці мріяли про незалежну державу. У середині 1980-х років
XX століття розпочався новий етап боротьби українського народу за незалежність.
· Першим успіхом стало прийняття в 1989 році Закону «Про мову» який
проголошував українську мову державною в республіці. Під тиском активістів
Народного руху України , комуністична верхівка прийняла Декларацію про державний
суверенітет України.
· 24 серпня
1991 року
Верховна Рада України прийняла Акт проголошення незалежності України.
Цей документ припинив існування Української Радянської Соціалістичної
Республіки і проголосив створення незалежної держави — України. День прийняття
цього Акту є національним святом.
Прочитайте уривок
з офіційного документа С.130. Які
ключові слова, пов’язані з
українською державою, ви можете виділити?
· 1
грудня 1991
року народ обрав главу держави — Президента України. Ним
став Леонід Кравчук. (перший президент України)
· За п’ять
років після здобуття незалежності 28
червня 1996 року Верховна Рада України утвердила Конституцію України. Конституція — Основний закон держави, що
описує державний устрій, встановлює права та обов’язки громадян.
· фізхвилинка
· Закріпимо дати
· За статтею
20 Конституції України було визначено і проголошено державні українські
символи.
Прочитайте статтю 20
Конституції . Назвіть
державні символи України. Опишіть за текстом Конституції: а) Державний герб; б)
Державний прапор; в) Державний гімн.
· А тепер давайте згадаємо назви державних символів англійською мовою(Відкритий
мікрофон)
· Робота у групах. Кожна група отримає завдання про
один із державних символів:
1- герб
2 – гімн
3- прапор
-
А які ви знаєте не офіційні
символи україни?
Teacher: At the end of the
lesson let’s do the last task. Correct the mistakes in writing.
1) The Ukrainian
National Flag is green and yellow.
2) The Trident is
the Ukrainian Anthem.
3) Kharkiv is the
capital of Ukraine.
4) The head of our
Motherland is the queen.
5) There are no mountains in Ukraine.
6) The North
Sea washes the country.
CROSSWORD
1.
Hoverla is….
2.
The capital of
Ukraine …
3.
The national coat
of arms….
4.
It is blue and
yellow .
5.
The longest river
of Ukraine
6.
What kind of state
is Ukraine?
7.
It is the song of P.
Chubinskiy and M. Verbitskiy.
ІІІ. Завершальний етап уроку
Усі разом ми є громадянами нашої держави, любимо її та бажаємо їй
процвітання. Прикладом
єдності громадян є щорічне святкування 24 серпня Дня незалежності України.
Упродовж 28 років незалежності Україна переживала як світлі, так і похмурі дні.
Сьогодні ми пишаємося досягненнями відомих співвітчизників: учених,
винахідників, космонавтів, письменників і художників, спортсменів і співаків і
т. д. Не менш вагомий внесок в історію нашої держави здійснюють пересічні
громадяни, які своєю працею і натхненням наближають українську мрію про сильну,
демократичну, незалежну економічно і багату духовно країну.
Тож, Домашнє завдання – знайти додаткову
інформацію про наших сучасників — відомих людей України. Чим вони
прославили нашу державу. І виконати це у вигляді презентації до 7 слайдів.
2. Підведення підсумків уроку
T: My dear children!
May be in future you’ll leave our country. May be you’ll go to another city. I
would like you remember that you are Ukrainian children and here in your
country, in your village your family will be waiting for you forever. Remember
“there is no place like home”. Thank you for this lesson. You
may be free. Good bye!
Немає коментарів:
Дописати коментар